• 11-01-2008, 16:49:09
    #19
    Eve ne zaman gidiyorsun : ) Msn e Gelde Halledelim su isi canimi sıkmaya basladi ya
  • 12-01-2008, 04:59:48
    #20
    Bana yardimci olabilcek birisi varmi ?