• 09-01-2008, 20:39:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Herkese keyifli bir gün dilerim. Benim şöyle bir sorum vardı. Siteme itiraf bölümü açacaktım, php script arıyordum fakat maalesef bulamadım. ASP buldum. Şimdi yapmayı düşündüğüm olay;

    Domain.NET => Linux makinada, cpanel yüklü.

    Domain.COM => Windows makinada, plesk yüklü.

    Şimdi ben com domainin görünmesini istemiyorum. Yani itiraf scriptini windows makinaya kuracağım fakat google beni ziyaret edip çayımı içtiğinde o asp olan itiraf scripti, sanki benim linux sunucusunda çalışıyor gibi görünsün. Böyle bir şey nasıl olur? Nasıl yapabilirim? Yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkür eder, saygılarımı sunarım arkadaşlar.

    Bir soru daha : Ya bu başlığı açarken hep
    Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/class_core.php on line 3126
    ------

    Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/functions_search.php on line 264


    hatası alıyorum. R10 da bir sorun mu var? Teşekkürler...
  • 09-01-2008, 21:03:26
    #2
    Chilisoft ASP linuxta asp çalıştırmak için bu tarz birşey var ne olduğu konusunda pek bir bilgim yok. ancak bunda sanırım sadece asp leri çalıştırabiliyorsun db kullanamıyorsun
  • 09-01-2008, 22:29:39
    #3
    ya maalesef öyle bir destek yok sistemde. db si var. yazma izni verince çalışıyor script. yardımcı olabilecek kimse yok mu
  • 10-01-2008, 11:29:37
    #4
    Arkadaşlar 2 arada bir derede kaldım. Lütfen yardım edin ya
  • 10-01-2008, 11:39:26
    #5
    Şöyle bir olay çözüm (olabilir)

    Burda bir arkadaş vermişti bana çok faydası oldu 2 sitemide google indexliyor ve süper oluyor. Yönlenmesini istediğin sitenin Htaccess'ine aşağıdaki kodu ekle

    RewriteEngine on
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.yeniadresin.com/$1 [R=301,L]

    2 domainle de aynı içeriği indexletebilirsin.