Merhaba arkadaşlar. Herkese keyifli bir gün dilerim. Benim şöyle bir sorum vardı. Siteme itiraf bölümü açacaktım, php script arıyordum fakat maalesef bulamadım. ASP buldum. Şimdi yapmayı düşündüğüm olay;
Domain.NET => Linux makinada, cpanel yüklü.
Domain.COM => Windows makinada, plesk yüklü.
Şimdi ben com domainin görünmesini istemiyorum. Yani itiraf scriptini windows makinaya kuracağım fakat google beni ziyaret edip çayımı içtiğinde o asp olan itiraf scripti, sanki benim linux sunucusunda çalışıyor gibi görünsün. Böyle bir şey nasıl olur? Nasıl yapabilirim? Yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkür eder, saygılarımı sunarım arkadaşlar.
Bir soru daha : Ya bu başlığı açarken hep
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/class_core.php on line 3126
------
Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/vhosts/r10.net/http/includes/functions_search.php on line 264
hatası alıyorum. R10 da bir sorun mu var? Teşekkürler...