• 22-11-2013, 19:32:17
    #1
    merhaba şimdi kurdum bir siteyi webmailini açtım hotmalimden webmaile mail atıyorum gelmiyor ama webmailden hotmale gönderisem gidiyor sorun ne olabilir acaba ?
  • 22-11-2013, 19:41:58
    #2
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba şimdi kurdum bir siteyi webmailini açtım hotmalimden webmaile mail atıyorum gelmiyor ama webmailden hotmale gönderisem gidiyor sorun ne olabilir acaba ?
    Mail serverlerini ve dnsleri kontrol et ondan olabilir ayni sorunla bende karsilastim sonra ip yönenlendirme yerine dns yapdim.
  • 22-11-2013, 20:24:40
    #3
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail serverlerini ve dnsleri kontrol et ondan olabilir ayni sorunla bende karsilastim sonra ip yönenlendirme yerine dns yapdim.
    Hocam herhangi bir oynama yapmadım serverda, domain baska bir firmadaydı dnsleri yönlendirdim sayfayı f5 yaptım hemen yönlendi dnsler. Mail gidiyor baskasına baskasından gelmiyor :/

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:24:40 -->-> Daha önceki mesaj 19:44:25 --

    Yardım bekliyorum.
    @Bartuc;