Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba şimdi kurdum bir siteyi webmailini açtım hotmalimden webmaile mail atıyorum gelmiyor ama webmailden hotmale gönderisem gidiyor sorun ne olabilir acaba ?
Mail serverlerini ve dnsleri kontrol et ondan olabilir ayni sorunla bende karsilastim sonra ip yönenlendirme yerine dns yapdim.