• 18-11-2013, 01:42:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kontejan: Doldu

    Merhabalar,

    https://www.r10.net/genel-webmaster-k...-edu-link.html

    Ustteki ilk konumuz epey bir istek gordugu icin devam ediyorum paylasim yapmaya.

    Mesaji ''Like'' yapan ve konu altinda PM gonderirmisin diye yazan'a yollanacaktir.

    Su an icin kontenjan 15 kisi olarak belirledim.

    Yapmaniz gerekenleri PM ile yollayacagim

    Saygilarimla,,
  • 18-11-2013, 01:44:14
    #2
    Pm alabilirmiyim?
  • 18-11-2013, 01:45:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilir miyim?
  • 18-11-2013, 01:46:47
    #4
    pm alabilirmiyim hocam
  • 18-11-2013, 01:48:26
    #5
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm alabilirmiyim?
    muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm alabilir miyim?
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim hocam
    3 kisiye gonderildi.

    Kalan: 12
  • 18-11-2013, 02:03:24
    #6
    pm alabilirmiyim?
  • 18-11-2013, 02:04:48
    #7
    Özel mesaj gönderirseniz memnun olurum.
  • 18-11-2013, 02:05:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM gonderirmisin
  • 18-11-2013, 02:06:06
    #9
    pm alabilir miyim