Kontejan: Doldu
Merhabalar,
https://www.r10.net/genel-webmaster-k...-edu-link.html
Ustteki ilk konumuz epey bir istek gordugu icin devam ediyorum paylasim yapmaya.
Mesaji ''Like'' yapan ve konu altinda PM gonderirmisin diye yazan'a yollanacaktir.
Su an icin kontenjan 15 kisi olarak belirledim.
Yapmaniz gerekenleri PM ile yollayacagim
Saygilarimla,,