S.a arkadaşlar bi sorunum var çözemedim oyun scriptinde oyun ekliyorum fakat
http://www.ortamagel.net/oyun/oyna/eds.html bu hatayi veriyor dosya yok diyor oyun eklendiğinde böyle bir sayfa neden oluşmuyor ? Şimdiden tşkler...
Oyun Scripti Sorunum var Acil..
5
●488
- 03-01-2008, 16:29:22Hata yok. Hata oyun.php nin dizinde olmaması.wHusein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenleme:
Oyunları buradan yayınlıyorsun sanırım.
taMMekan.Com | Oyun Servisi, Flash Oyunlar. . .
Bu şekilde kullanırsan düzelmesi lazım.Alıntı