S.a arkadaşlar bi sorunum var çözemedim oyun scriptinde oyun ekliyorum fakat
http://www.ortamagel.net/oyun/oyna/eds.html bu hatayi veriyor dosya yok diyor oyun eklendiğinde böyle bir sayfa neden oluşmuyor ? Şimdiden tşkler...