Merhaba arkadaÅŸlar,
gmail,yandex ve kendi webmaillerimi kullanıyorum. Bunlardan sürekli olarak mail geldigi için aynı anda kontrol etmem zor oluyor.
Önerdiğiniz masaüstü mail notifier programı varmı?
thunderbird kurmayı düşünmüyorum. Çünkü maillerin boyutları yüksek bu yüzdende mail gönderme ve almada sıkıntı yaşıyorum.
Mail Notifier Önerisi olan?
3
●349
- 29-09-2013, 19:36:03masaüstü değilde eklenti olarak istersen webmail notifier var..yıllardır kullanırım yaklaşık 10 tane mail adresim kayıtlı..mail geldiği anda otomatik sayfa açılıyor..nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://addons.mozilla.org/en-US/fir...don/xnotifier/
https://chrome.google.com/webstore/d...eolpopfoepleco