Merhaba arkadaşlar,
gmail,yandex ve kendi webmaillerimi kullanıyorum. Bunlardan sürekli olarak mail geldigi için aynı anda kontrol etmem zor oluyor.
Önerdiğiniz masaüstü mail notifier programı varmı?
thunderbird kurmayı düşünmüyorum. Çünkü maillerin boyutları yüksek bu yüzdende mail gönderme ve almada sıkıntı yaşıyorum.