Rapidshare Yılbaşı Özel - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rapidshare Yılbaşı Özel
46
●
2.548
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Rapidshare Yılbaşı Özel
1
2
3
4
5
6
01-01-2008, 01:02:26
#28
Jonturk
evet 2 ay uzatmış bulunmaktayım.
paypalınız varsa hemen 1 aylık alıp 2 ay uzatın
01-01-2008, 01:02:36
#29
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
2 dene açtım hemen
01-01-2008, 01:02:40
#30
TayFunKesKin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet arkadaşlar hesabımı 2 aylık uzattım
TayFun KesKin
01-01-2008, 01:03:02
#31
fatihbaz
01.01.2008 00:02:40 da da yok
düzeltme : geldi
16. Jul 2008 e kadar uzattık bakalım.aaah ah ne vardı dün o 4 hesabı satmasaydım
01-01-2008, 01:06:52
#32
Gazi
9. Jul 2008 tarihine kadar uzattım 6 AY
01-01-2008, 01:11:43
#33
Varista
Jonturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet 2 ay uzatmış bulunmaktayım.
paypalınız varsa hemen 1 aylık alıp 2 ay uzatın
Sevdim bu işi
01-01-2008, 01:14:34
#34
Ekonomici
2 ay uzatmış bulunuyorum ben de
Daha dün bitmişti süresi, yeni yılın ilk hediyesi rapidden gelmiş oldu böylece
Haber veren arkadaşa da teşekkürler
01-01-2008, 01:15:59
#35
eminn
nisana kadar uzattık, 2 de ayrı hesap aldık.
iyi oldu bu.beklediğime değdi
01-01-2008, 01:16:47
#36
Varista
Gece 2'ye kadar mı sürecek arkadaşlar bu ?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler