• 01-01-2008, 01:02:26
    #28
    evet 2 ay uzatmış bulunmaktayım. paypalınız varsa hemen 1 aylık alıp 2 ay uzatın
  • 01-01-2008, 01:02:36
    #29
    Üyeliği durduruldu
    2 dene açtım hemen
  • 01-01-2008, 01:02:40
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar hesabımı 2 aylık uzattım

    TayFun KesKin
  • 01-01-2008, 01:03:02
    #31
    01.01.2008 00:02:40 da da yok

    düzeltme : geldi 16. Jul 2008 e kadar uzattık bakalım.aaah ah ne vardı dün o 4 hesabı satmasaydım
  • 01-01-2008, 01:06:52
    #32
    9. Jul 2008 tarihine kadar uzattım 6 AY
  • 01-01-2008, 01:11:43
    #33
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 2 ay uzatmış bulunmaktayım. paypalınız varsa hemen 1 aylık alıp 2 ay uzatın
    Sevdim bu işi
  • 01-01-2008, 01:14:34
    #34
    2 ay uzatmış bulunuyorum ben de Daha dün bitmişti süresi, yeni yılın ilk hediyesi rapidden gelmiş oldu böylece Haber veren arkadaşa da teşekkürler
  • 01-01-2008, 01:15:59
    #35
    nisana kadar uzattık, 2 de ayrı hesap aldık.

    iyi oldu bu.beklediğime değdi
  • 01-01-2008, 01:16:47
    #36
    Gece 2'ye kadar mı sürecek arkadaşlar bu ?