• 01-01-2008, 00:29:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    insaf bre 3333 puan'a daha çok açarsınız verin en ucuz yollusundan bi hesap bizde şenlenelim :d
  • 01-01-2008, 00:40:02
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Henüz başlamadı sanırım. Bu arada benim 8000 küsür puanım var convert points zımbırtısından yapıyoruz değil mi ??? Ayrıca sanırım sadece bir ay uzatabiliyoruz...

    TayFun KesKin
  • 01-01-2008, 00:47:54
    #21
    ne kadar puanın varsa o kadar uzatabilirsin.

    evet convert points bölümünden yapıyorsun.
  • 01-01-2008, 00:50:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    son 10 dakika biraz heyecan yapalım
  • 01-01-2008, 00:50:43
    #23
    2.ci yılbaşı
  • 01-01-2008, 00:52:40
    #24
    tüh be dün 4 tane hesap sattım 17500 puan kalmış hesapda.aslında onu da bu sabah 1 ay uzatayım diye kullanacaktım ama işim çıktı,sonra da unuttum buna şükür....
  • 01-01-2008, 00:59:02
    #25
    son dakikaya girdik arkadaşlar.. hadi bakalım uzatabildiğimiz kadar uzatıcaz :P
  • 01-01-2008, 01:01:16
    #26
    The server time while creating this page was: 01.01.2008 00:00:55
    Hala yok bişey
  • 01-01-2008, 01:01:58
    #27
    şu andan itibaren puanlar düşürüldü.

    hesaplarınızı oluşturabilirsiniz.