Rapidshare Yılbaşı Özel
46
●2.548
- 01-01-2008, 00:40:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Henüz başlamadı sanırım. Bu arada benim 8000 küsür puanım var convert points zımbırtısından yapıyoruz değil mi ??? Ayrıca sanırım sadece bir ay uzatabiliyoruz...
TayFun KesKin - 01-01-2008, 01:01:16The server time while creating this page was: 01.01.2008 00:00:55
Hala yok bişey
17500 puan kalmış hesapda.aslında onu da bu sabah 1 ay uzatayım diye kullanacaktım ama işim çıktı,sonra da unuttum
arkadaşlar.. hadi bakalım uzatabildiğimiz kadar uzatıcaz :P