• 18-08-2013, 23:22:47
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanalpazar.com dan parayı alabilirsin satırım ordan satabilirsin. Aksi taktirde forumda zaten paypal ile para kazanan az kişi var.Onlar ister öle bir ödeme olmasını benim gibi. Ama aksi taktirde art niyetler ortaya çıkabilir.
    en son sanalpazar.com da ürünü sattık dan sonra kargo girmemi ve kargo bilgilerimi girmemi istiyordu. Online teslimat seçeneği olmadığı için ödemeyi alamamıştım. sanalpazarda şuan nasıl işliyor acaba süreç bilgi alabileceğim bir link varmı ?
  • 18-08-2013, 23:33:38
    #11
    Ürün satmadım ama satan vardı en son olması lazım bir araştırın
  • 18-08-2013, 23:42:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "I'm sending money to family or friends" seçeneği seçerek yapılan ödemeler galiba dispute açılamıyor ama tam emin değilim
  • 18-08-2013, 23:55:53
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vesgatex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "I'm sending money to family or friends" seçeneği seçerek yapılan ödemeler galiba dispute açılamıyor ama tam emin değilim
    Hayır açılabiliyor. Dediğim yolla her türlü açılıyor. Bir yöntem var bunu yaparlarsa hiçbirşey yapamazsınız.
  • 19-08-2013, 09:42:25
    #14
    Soyle basima geleni soyleyim filehosting vardi bende premium satis olaylari test olarak bir ayarlamistim 1 aylik odeme 50$ istemistim kimse almasin diye birisi almisti parasini geri iade ettim. Belirli zaman sonra paypal hesabimi kapatti kurallara ayrkiri oldugu icin ben dedim yanlislik filan oldu adamin parasini geri odedim verdikleri bilgiler bana bile ait degildi ama yinede acmadilar. Suan onlarin gozunde ben bir dolandiriciyim... Halbuki kimseyi dolandirmadim... O gundun itibaren paypal kullanmiyorum. Ancak gercekten baska secenek yoksa. Yegenimkini kullaniyorum.
  • 19-08-2013, 18:55:28
    #15
    Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soyle basima geleni soyleyim filehosting vardi bende premium satis olaylari test olarak bir ayarlamistim 1 aylik odeme 50$ istemistim kimse almasin diye birisi almisti parasini geri iade ettim. Belirli zaman sonra paypal hesabimi kapatti kurallara ayrkiri oldugu icin ben dedim yanlislik filan oldu adamin parasini geri odedim verdikleri bilgiler bana bile ait degildi ama yinede acmadilar. Suan onlarin gozunde ben bir dolandiriciyim... Halbuki kimseyi dolandirmadim... O gundun itibaren paypal kullanmiyorum. Ancak gercekten baska secenek yoksa. Yegenimkini kullaniyorum.
    hocam ilginiz için tesekkur ederim. sanırım kullanmayacagım.


    peki bankalardan farklı ödeme kanallari nelerdir
  • 19-08-2013, 21:06:36
    #16
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son sanalpazar.com da ürünü sattık dan sonra kargo girmemi ve kargo bilgilerimi girmemi istiyordu. Online teslimat seçeneği olmadığı için ödemeyi alamamıştım. sanalpazarda şuan nasıl işliyor acaba süreç bilgi alabileceğim bir link varmı ?
    kargo bilgileri salla.. bişey olmaz..
  • 19-08-2013, 21:44:32
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam şöyle anlatayım;

    Ben yurtdışındaki global bir firmaya anlaşarak ederek türkçce detekli wp tema yazdırdım.

    ama adamlar söz verdiler türkçe olacak diye ve ben ücreti ödedim çok güzel bir scriptte kodlattırdım 310 dolara..

    kurdular ettıler yalnız ben türkçe kelimeler girince sistem bozuldu seo acısından sıkıntı oldu. adamlara 10 gun verdım cozemedıler.

    Onlarada danısarak paypala şikayet konusu açtık. Paypal paraya el koydu onlardan çekerek.

    banada vermedi. Dediki bu yazılım sendemi evet bende. bunu dvdye çek gönder dedı.

    Ben dvdye cektım ingilterede bir adreste idiler bunu pttden yolladım ptt bana 70 tl masraf kesti. bende odedım. ordakı takıp kodu pttnın takıp adresını vs verdım paypala..

    Karşı tarafta 1 hafta sonra yazılım elımıze ulastı deyınce ben parama kavustum..

    Bu bir tecrubedır sizede yol gosterır umarım..

    Saygılarımla,
  • 19-08-2013, 23:01:49
    #18
    WebSupport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle anlatayım;

    Ben yurtdışındaki global bir firmaya anlaşarak ederek türkçce detekli wp tema yazdırdım.

    ama adamlar söz verdiler türkçe olacak diye ve ben ücreti ödedim çok güzel bir scriptte kodlattırdım 310 dolara..

    kurdular ettıler yalnız ben türkçe kelimeler girince sistem bozuldu seo acısından sıkıntı oldu. adamlara 10 gun verdım cozemedıler.

    Onlarada danısarak paypala şikayet konusu açtık. Paypal paraya el koydu onlardan çekerek.

    banada vermedi. Dediki bu yazılım sendemi evet bende. bunu dvdye çek gönder dedı.

    Ben dvdye cektım ingilterede bir adreste idiler bunu pttden yolladım ptt bana 70 tl masraf kesti. bende odedım. ordakı takıp kodu pttnın takıp adresını vs verdım paypala..

    Karşı tarafta 1 hafta sonra yazılım elımıze ulastı deyınce ben parama kavustum..

    Bu bir tecrubedır sizede yol gosterır umarım..

    Saygılarımla,

    hmm Hocam teşekkür ediyorum, Peki müşteri bende değil derse ben ne yapabilirim ? yapabielceğim bir şey varmı ?