Hocam şöyle anlatayım;
Ben yurtdışındaki global bir firmaya anlaşarak ederek türkçce detekli wp tema yazdırdım.
ama adamlar söz verdiler türkçe olacak diye ve ben ücreti ödedim çok güzel bir scriptte kodlattırdım 310 dolara..
kurdular ettıler yalnız ben türkçe kelimeler girince sistem bozuldu seo acısından sıkıntı oldu. adamlara 10 gun verdım cozemedıler.
Onlarada danısarak paypala şikayet konusu açtık. Paypal paraya el koydu onlardan çekerek.
banada vermedi. Dediki bu yazılım sendemi evet bende. bunu dvdye çek gönder dedı.
Ben dvdye cektım ingilterede bir adreste idiler bunu pttden yolladım ptt bana 70 tl masraf kesti. bende odedım. ordakı takıp kodu pttnın takıp adresını vs verdım paypala..
Karşı tarafta 1 hafta sonra yazılım elımıze ulastı deyınce ben parama kavustum..
Bu bir tecrubedır sizede yol gosterır umarım..
Saygılarımla,
hmm Hocam teşekkür ediyorum, Peki müşteri bende değil derse ben ne yapabilirim ? yapabielceğim bir şey varmı ?