• 13-08-2013, 17:57:14
    #1
    Arkadaşlar e ticaret siteme kapıda ödeme kabul etmek istiyorum /ptt kargo ile/ Ancak ürün gelince adam "ben böyle bir ürün almadım ödemiyorum" derse ne oluyor?

    Bu işin detayını bilen varmı?
  • 13-08-2013, 18:01:18
    #2
    Ürün geri gelir gidiş ve dönüş olarak kargo parasını ödersiniz
  • 13-08-2013, 18:05:50
    #3
    anlaşılan telefon ile arayarak kontrol edicez
  • 13-08-2013, 18:08:51
    #4
    Zaten kapida odemeyi secen bir kisinin girdigi bilgileri vb seyleri once telefondan teyit etmek en mantiklisi, ki bildigim tum firmalar boyle calisiyor bu konuda
  • 13-08-2013, 18:31:07
    #5
    ptt kargoyu bilmiyorum ancak benim çalıştığım firmada giden kargo geri dönerse

    1 adet gönderim ücreti
    1 adette gönderim ücretinin yarısı ( geri dönüş ücreti ) kesiyorlar.
  • 13-08-2013, 19:00:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir arkadaşın bu konuda yorumu vardı şuan bulamadım
    o kadar sorunlu müşteriler çıkıyorki gönderiyorsunuz geri dönüyor sonrasında tekrar gönderin alayım diyor tekrar gönderim yapılıyor tekrar almıyor giden kargo paraları oluyor demişti
    kar payınız çok yüksek değil ise kapıda ödemeye bir süre bulaşmayın derim

    ayrıca kargo firmalarındaki hangi görevli malı teslim ettikten sonra senin onu kontrol etmeni bekliyor ki çekip gidiyor kargo görevlisi yarım saat senin ürünü kontrol etmeni beklemez
    yani kapıda ödeme sunan bir firma ile kredi kartı ile ödeme sunan firma arasında çok büyük bi güven farkı olmuyo bana göre. Sadece kredi kartı olmayanlara alternatif olarak bir ödeme yöntemi sunulmuş oluyor onun yerinede banka havalesini kullanabilirsiniz heryer atm dolu atm'ler üzerinden para yatırmak çok da zor değil