bir arkadaşın bu konuda yorumu vardı şuan bulamadım
o kadar sorunlu müşteriler çıkıyorki gönderiyorsunuz geri dönüyor sonrasında tekrar gönderin alayım diyor tekrar gönderim yapılıyor tekrar almıyor giden kargo paraları oluyor demişti
kar payınız çok yüksek değil ise kapıda ödemeye bir süre bulaşmayın derim

ayrıca kargo firmalarındaki hangi görevli malı teslim ettikten sonra senin onu kontrol etmeni bekliyor ki çekip gidiyor kargo görevlisi yarım saat senin ürünü kontrol etmeni beklemez
yani kapıda ödeme sunan bir firma ile kredi kartı ile ödeme sunan firma arasında çok büyük bi güven farkı olmuyo bana göre. Sadece kredi kartı olmayanlara alternatif olarak bir ödeme yöntemi sunulmuş oluyor onun yerinede banka havalesini kullanabilirsiniz heryer atm dolu atm'ler üzerinden para yatırmak çok da zor değil