• 08-08-2013, 04:26:53
    #1
    Merhabalar,

    siteme bir konu actigimda bu konuya ozel tanitim yazisi aliyorum diyelm, her konuya tanitim yazisi almam beni ne oranda etkiler ? Olumsuz sonuclar elde edermiyim ?
    Tanitim yazisi degilde her konuyu imleme yapmam beni nasil etkiler ? Tecrubeli atkadaslarin fikirlerini bekliyorum. her konuyu imleme yapmak mantiklimidir yoksa her konu imlenmez mi ?
    Cevaplayan arkadaslara simdiden tesekkurler
  • 09-08-2013, 01:23:41
    #2
    Bu konuyla ilgili yorumu olan yok mu arkadaslar ?
  • 09-08-2013, 17:46:34
    #3
    hocam çok fazla imleme yarar sağlamaz diye düşünüyorum, bence 7-8 imleme sitesinden hesap al en iyilerinden her siten içinde her gün 1 konu imle 7-8 farklı yerden

    bende bu konu üzerinde baya düşündüm, daha uygulamaya geçmedim ama bu şekilde deniycem

    deneymli arkadaşlar varsa fikirlerini almak güzel olur tabi)