Merhabalar,

siteme bir konu actigimda bu konuya ozel tanitim yazisi aliyorum diyelm, her konuya tanitim yazisi almam beni ne oranda etkiler ? Olumsuz sonuclar elde edermiyim ?
Tanitim yazisi degilde her konuyu imleme yapmam beni nasil etkiler ? Tecrubeli atkadaslarin fikirlerini bekliyorum. her konuyu imleme yapmak mantiklimidir yoksa her konu imlenmez mi ?
Cevaplayan arkadaslara simdiden tesekkurler