• 08-08-2013, 21:54:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sıfırdan bir domaine kurun, satın...
  • 08-08-2013, 22:00:44
    #20
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırdan bir domaine kurun, satın...

    ...
  • 08-08-2013, 22:06:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Öyle acayip ki r10 da temayı satamazsın, yasak çünkü. Ama temayı kurduğun siteyi satabilirsin. Serbest.
  • 08-08-2013, 22:11:35
    #22
    değişik birşey
  • 08-08-2013, 22:12:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Onun sebebi de şu, sende tf temasının kullanım hakkı var ve o hak devr edilemiyor ama bu hakka göre temayı 1 tane siteye kurabilip o siteyi de satabiliyorsun.

    r10 burda tamamen tf lisans sözleşmesine göre hareket ediyor.
  • 08-08-2013, 22:20:52
    #24
    aslında yeni domain almayada gerek yok
    ücretsiz hostlar var kurarım domain alırım birde ücretsiz
    sonra sat gitsin
  • 08-08-2013, 22:22:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Burası r10,
    her derdin çözümü bulunur
  • 08-08-2013, 22:36:32
    #26
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı bir siteye kur, o siteyi sat. Bu kadar basittir.
    Türkiye' de herşeyin bir yolu vardır. Bunuda birkez daha görmüş olduk. Gerisini Themeforest düşünsün
  • 09-08-2013, 00:08:51
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Temayı kurup siteyi satma yolunu simdi ogrendim. Ogrendigimde iyi oldu tesekkurler maniaccoder