• 08-08-2013, 02:13:10
    #10
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satabılırsınız o sizin ticari ahlakınıza kalmış bir olay
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da satışı yasak, gizliden satarsın satmazsın r10 buna karismaz.
    yeterki r10 da satıs yapma hocam.
    hımm ticari ahlak yani tek sorun
    teşekkürler
  • 08-08-2013, 09:38:33
    #11
    Kullanılmayan bir ürünün satışı yasak ya da değil. Bunu bilemem. Ama ticari anlamda sakıncası olmaması lazım. Çünkü kullanılmayan bir üründen bahsediliyor.
  • 08-08-2013, 09:50:43
    #12
    Satış dediğin için yanlış anlaşılıyor. Themeforest'den bir temanın kullanım hakkını almışsın, bu hakkını devrediyorsun, bence yasal olmayan bir durum yok. (Doğru anladıysam)
  • 08-08-2013, 12:18:02
    #13
    Misafir
    Eğer tema sizinse satabilirsiniz hocam. Tema sizin degil sadece satın alıp tekrar satmayı düşüüyorsanız olmaz malesef. Theforestin tüm temaları lisanslı
  • 08-08-2013, 12:21:42
    #14
    selam

    ben daha önce satmıştım yarı fiyatına
    tema lisansını vermiştim arkadaşa, mail atıp sorgulatmıştı. bilgilerin uyuştuğunu onaylayınca dosyayı hesaba transfer etti.

    onun haricinde direk olarak satmak yasak.
  • 08-08-2013, 21:29:07
    #15
    lisansı nasıl devrediyoruz?
  • 08-08-2013, 21:32:16
    #16
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki tf benim temaları satıp satmadığımı nereden anlıyor? mesela sattım birine kullanıyor temayı, kullanılan site belki benimki?
    sen biliyorsun ya satın aldığın temayı farklı birine sattığını
    başkasının bilmesine gerek varmı ?
  • 08-08-2013, 21:48:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Temayı bir siteye kur, o siteyi sat. Bu kadar basittir.
  • 08-08-2013, 21:53:27
    #18
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı bir siteye kur, o siteyi sat. Bu kadar basittir.
    bunu bende düşündüm ama domainimi kaybetmeyi istemiyorum