• 09-06-2013, 11:51:09
    #28
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderdim yunus abi
    bize yokkmiii bizede bi pm atın hocam
  • 09-06-2013, 11:52:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    aranızda turkcell ajanı yoktur inşAllah
  • 09-06-2013, 11:56:10
    #30
    GizemliLORD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vidyolu anlatım buldum yüklücem birazdan .
    Vodafone için..
    bekliyom hocam
  • 09-06-2013, 12:29:24
    #31
    @kasirga098


    Vodafone Kullananlar için Vidyolu Anlatımın Yer aldığı dosya indirme linki:

    İndir -> http://dosya.hayalcin.com/download.p...eb3f6af97c684d

    Vidyodakileri aynen yapın bir çok siteye girebilirsiniz. Tüm sitelere girilebiliniyor mu bu konuda net bilgim yok ama Rar içerisindeki ''Oku'' isimli TXT'deki forum adresindeki konuya yazılan tüm mesajları inceleyiniz orada daha verimli kullanabilmeniz için ip uçları mevcuttur.
  • 09-06-2013, 12:37:42
    #32
    Dijital Çözümler
    Birisi Turkcell ile banada anlatabilir mi ? Öğrenci evi sevaba girersiniz.
  • 09-06-2013, 12:44:47
    #33
    GizemliLORD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kasirga098


    Vodafone Kullananlar için Vidyolu Anlatımın Yer aldığı dosya indirme linki:

    İndir -> http://dosya.hayalcin.com/download.p...eb3f6af97c684d

    Vidyodakileri aynen yapın bir çok siteye girebilirsiniz. Tüm sitelere girilebiliniyor mu bu konuda net bilgim yok ama Rar içerisindeki ''Oku'' isimli TXT'deki forum adresindeki konuya yazılan tüm mesajları inceleyiniz orada daha verimli kullanabilmeniz için ip uçları mevcuttur.
    video açılmadı sıkıştırılma codec felan dedi
  • 09-06-2013, 13:22:29
    #34
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video açılmadı sıkıştırılma codec felan dedi
    BsPlayer ile açıyor bende şu an denedim yine açtı .
  • 09-06-2013, 13:37:18
    #35
    Yani Anladığım Kadarı İle Verdiğiniz Program ve CFG kullanılarak 3G Modem Bilgisayara Vodafone Hat ile Bağlanır ve Video'daki İşlemler Uygulanır. Eğer 3G Yoksa Normal USB ile Bağlayıp Modem Olarak Kullanılırsa Yine Aynısı olur mu ?
  • 09-06-2013, 13:49:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani Anladığım Kadarı İle Verdiğiniz Program ve CFG kullanılarak 3G Modem Bilgisayara Vodafone Hat ile Bağlanır ve Video'daki İşlemler Uygulanır. Eğer 3G Yoksa Normal USB ile Bağlayıp Modem Olarak Kullanılırsa Yine Aynısı olur mu ?
    ben android telefonumu usb ile bağladım öyle kullanıyorum hocam sadece erişim noktası adlarından wap ayarlarını etkinleştirmeniz lazım