Yani Anladığım Kadarı İle Verdiğiniz Program ve CFG kullanılarak 3G Modem Bilgisayara Vodafone Hat ile Bağlanır ve Video'daki İşlemler Uygulanır. Eğer 3G Yoksa Normal USB ile Bağlayıp Modem Olarak Kullanılırsa Yine Aynısı olur mu ?
ben android telefonumu usb ile bağladım öyle kullanıyorum hocam sadece erişim noktası adlarından wap ayarlarını etkinleştirmeniz lazım