Forum'da ve google'da araştırma yaptım ama kesin ve net bir sonuca varamadım. Şimdi benim sorularım şunlardır:
- Dizileri yayınlamak yasalmıdır?
- Herhangibir ücret ödüyormuyuz?
- Sadece "Sakarya Fırat" ve Leyla ile Mecnun'u koysam bir sorun olurmu?
Sorularım bu kadar'dır
. Bilgili arkadaşlar konuya yazarsa sevinirim.dipnot: Yasal olacak şekilde ne gerekiyorsa detaylı bir şekilde yazarsanız sevinirim bu iş için bir, kaç, bin mebla param var.