Öncelikle merhabalar;

Forum'da ve google'da araştırma yaptım ama kesin ve net bir sonuca varamadım. Şimdi benim sorularım şunlardır:
  • Dizileri yayınlamak yasalmıdır?
  • Herhangibir ücret ödüyormuyuz?
  • Sadece "Sakarya Fırat" ve Leyla ile Mecnun'u koysam bir sorun olurmu?

Sorularım bu kadar'dır . Bilgili arkadaşlar konuya yazarsa sevinirim.

dipnot: Yasal olacak şekilde ne gerekiyorsa detaylı bir şekilde yazarsanız sevinirim bu iş için bir, kaç, bin mebla param var.