• 20-05-2013, 21:46:17
    #1
    arkadaşlar skype da fake justin videosu ile bazı arkadaşları keklicez fakat kamera açıkken ekran kaydı alınca ekranı çok kötü kaydediyor nerdeyse hiç bi şey anlaşılmıyor, %100 kalite ile (kaç mb olacağı önemli değil) ekranı nasıl çekerim, hangi programı denemeliyim ?
  • 21-05-2013, 13:14:32
    #2
    konu güncel lo