arkadaşlar skype da fake justin videosu ile bazı arkadaşları keklicez fakat kamera açıkken ekran kaydı alınca ekranı çok kötü kaydediyor nerdeyse hiç bi şey anlaşılmıyor, %100 kalite ile (kaç mb olacağı önemli değil) ekranı nasıl çekerim, hangi programı denemeliyim ?