ben sanrım kurtuldum ama yaklaşık 2 haftadır onunla uraşıyom
win32/trojandownloeder.tiny.nj.turuva atı türevi
damndskj. com/check/ vers55. php
x-ictory.ru/forum /load. php
benım anladığım kadarıyla ilk olarak pc de bi acık yada uplaud mekanızması oluşturuyo sonra istediklerini yüklüyorlar pc tamamen ele geciriyo cd okuyucu wepcam vs vs
nerden bildiğimi soruyosanız virüs pc yüklendiğinden itibaren silmedim ve bazen kısa aralıklarla bazen bir gün sonra pc ye bişeyler yükletmeye calışılıyo her yükleme calışmasında
internet down meneger adlı proğram calışıyo nod 32 uyarı veriyo
asp iki siteme bulaşmıştı ve sadece index home default login adlı dosyalara bulaşıyo
cute ftp den ldunu sanmıyorum cute özelliği olan giriş şifrelerini kayıt ettiği için şifrelere ulaşılıyo sanırım
xtreme arkadaş bişeyler yaptı şimdilik yok
Web Siteme virüs yedim :S
26
●1.781
- 14-12-2007, 19:32:17Üyeliği durdurulduvirüs olan 1 siteye girdiğinizde bu virüs sizede bulaşır we kodu sadece index dosyasına atar ne kadar silip tekrar atsanızda bu kod tekrar gelir. çözüm için pc nizi temizledikten sonra temiz index i atın we ftp şifrenizi değişin daha fazla böle indexlenmeniz google dan ban yemenize sebeb olabilir.nihattr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ olarak format attım ftp şifremi değiştim hala kurtulamıorum diosanız hangi sitelere girdiğinize dikkat edin çünki dediğim gibi virüs olan bir siteye girdiğinizde de bulaşıor
deepfreze programını bilirsiniz restart attıktan sonra her şeyi eski haline çeviren bir program...
deepfreze kurmak en sağlıklısı
- 14-12-2007, 21:30:45Benim sitelerimede bulaşıyordu. Ftp şifrelerini değiştirdim . Ben flash FXP kullanıyordum. Bu programdan şüphelendim artık kullanmıyorum. ftp.siteedı@siteadı.com şeklinde bağlanıp dosyaları bu şeklide atıyorum. cute ftp , flash fxp tarzı programlar şifreleri kaydettiği için sanırım bu virüs kayıt edilen yere gidip şifreleri kopyalıyor daha sonra tekrar bağlanıp kodları siteye yerleştiriyor.1 haftadır dediğim şekilde bağlanıyorum. parolayı kaydet seçeneğinide işaretlemiyorum.İnşallah kurtulmuşumdur.
- 14-12-2007, 22:32:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.birkaç site var girdiğim kaspersky öttü ama ötmemiş olupta bilgisayara giren virüs oldu mu bilemiyorum.
benim cute ftp şifreleri kaydetmiyor.bilmiyorum neden oldu dünden beri olmadı bir daha.inşallah kurtuldum ben de.Herkese teşekkürler. - 14-12-2007, 23:09:00Neden olduğu hakkında bir bilgim yok, bende kullanıyordum daha önce herhangi bir sorun yaşamadım üstelik lisanslı bir programdan böyle bir virüsün olması nasıl birşey anlam çıkartamıyorum.nihattr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2007, 12:47:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet chmod 444 yazmayı engeller...nihattr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
