Benim sitelerimede bulaşıyordu. Ftp şifrelerini değiştirdim . Ben flash FXP kullanıyordum. Bu programdan şüphelendim artık kullanmıyorum. ftp.siteedı@siteadı.com şeklinde bağlanıp dosyaları bu şeklide atıyorum. cute ftp , flash fxp tarzı programlar şifreleri kaydettiği için sanırım bu virüs kayıt edilen yere gidip şifreleri kopyalıyor daha sonra tekrar bağlanıp kodları siteye yerleştiriyor.1 haftadır dediğim şekilde bağlanıyorum. parolayı kaydet seçeneğinide işaretlemiyorum.İnşallah kurtulmuşumdur.