Digiturkplay Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Digiturkplay Sorunu
2
●
1.958
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Digiturkplay Sorunu
14-04-2013, 18:51:11
#1
cs_eylul
Merhaba arkadaşlar digitürkplay kullanmaktayım. octoshape ile kullandığımda resimdeki gibi hata almaktayım. hata tam olarak ekrana gelmiyor. Böyle sıkıntı yaşayanlar varmı? Ne yaptınız acaba?
14-04-2013, 21:26:10
#2
egktr
Böyle bir hata ile karşılaşmadım ama hata aldığımda ccleaner ile temizlik yapıyorum hata çözülüyor.
14-04-2013, 23:10:13
#3
Sypho
chrome yerine ie kullanın düzelir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler