• 14-04-2013, 18:51:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar digitürkplay kullanmaktayım. octoshape ile kullandığımda resimdeki gibi hata almaktayım. hata tam olarak ekrana gelmiyor. Böyle sıkıntı yaşayanlar varmı? Ne yaptınız acaba?

  • 14-04-2013, 21:26:10
    #2
    Böyle bir hata ile karşılaşmadım ama hata aldığımda ccleaner ile temizlik yapıyorum hata çözülüyor.
  • 14-04-2013, 23:10:13
    #3
    chrome yerine ie kullanın düzelir.