Merhaba arkadaşlar digitürkplay kullanmaktayım. octoshape ile kullandığımda resimdeki gibi hata almaktayım. hata tam olarak ekrana gelmiyor. Böyle sıkıntı yaşayanlar varmı? Ne yaptınız acaba?