• 23-11-2007, 01:16:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Serverdan vbulletinden toplu mail gönderince süzgece takılıyor ve iletilemiyor normal olarak

    hemen google amcaya başvurdum birkaç program gösterdi ama onlarda hotmail'e yollamamakda ısrarlılar...

    tüm mail hizmetlerine mail yollayan bir program varmı bildiğiniz....

    Not:Spam aklınıza gelmesin,uzun süredir sistemim askerde olduğumdan kapalı idi üyelere bilgilendirme amaçlı mail atacağım.

    Bulduğum program Golden Launcher...

    Yardımlarınızı bekliyorum
  • 23-11-2007, 01:26:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Serverdan yollamak istemiyorum zaten...Serverdan toplu mail yollamak yasak bu yüzden peogramlarla uğraşıyorum