Konu
Toplu mail gönderme...?
23-11-2007, 01:26:54
#3
Mack
Üyeliği durduruldu
Serverdan yollamak istemiyorum zaten...Serverdan toplu mail yollamak yasak bu yüzden peogramlarla uğraşıyorum