• 07-03-2013, 02:19:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    slm arkadaşlar, ayın 4 ünde hesaba para çekimi yaptım. Ödeme durumunda tamamlandı yazıyor. hesaba baktım para falan yok. acaba daha beklemeli miyim? paypal hesabını yeni açtımda pek bilgim yok.
  • 07-03-2013, 02:23:19
    #2
    Hafta sonlari işleme girmiyor, bir iki güne hesabinizda olur.

    Tapatalk ile gönderildi
  • 07-03-2013, 02:25:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ayın 4 ü pazartesiydi hocam. inş. cumaya kadar yatar
  • 07-03-2013, 02:25:58
    #4
    Tamamlandı yazısından 2-3 gün sonra hesabınızda görünür ve çekebilirsiniz hocam.
  • 07-03-2013, 02:27:59
    #5
    Bugün hesabınıza geçer. Pazartesi çekimleri perşembe gelir.
  • 07-03-2013, 02:29:46
    #6
    Para çekme isteğini 4'ünde yaparsanız, 24 saat sonra PayPal "Tamamlandı" olarak gösterir, bankaya isteği gönderir. Yani 5'inde onlar parayı göndermiş oluyor, geri kalanı da alıcı bankanın kaç günde hesaba yansıttığına bağlı.
  • 07-03-2013, 02:37:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    saolun arkadaşlar. bende tamamlandı yazınca hesaba geçti sandım hesaptada göremeyince biraz tırstım
  • 07-03-2013, 02:37:50
    #8
    yulet'in dediği gibi banka yurt dışı ödemeleri diirekt hesaba yansıtmıyor
  • 07-03-2013, 02:46:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    peki arkadaşlar para hesapta $ olarak gözüküyor. onu nasıl tl yapabilirim?