slm arkadaşlar, ayın 4 ünde hesaba para çekimi yaptım. Ödeme durumunda tamamlandı yazıyor. hesaba baktım para falan yok. acaba daha beklemeli miyim? paypal hesabını yeni açtımda pek bilgim yok.