• 05-03-2013, 10:02:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar php de 8 takımı array ile dizin yapıp bu takımları 4 er takımlık 2grup yapmak istiyorum. ama yazılan takımı tekrar yazıyor.. acele yardım istiyorum teşekkür ederim...
  • 06-03-2013, 07:49:13
    #2
    detay verirsen yardımcı olurum . 4 er takım dediğin 2 grup olayını anladımda . neyi nereye yazdırıyorsun mysql emi yazıyorsun mssqlemi yazıyorsun bos dosyayamı yazıyorsu n ? bu şekilde soruna cevap alamazsın detay vermen lazım.