detay verirsen yardımcı olurum . 4 er takım dediğin 2 grup olayını anladımda . neyi nereye yazdırıyorsun mysql emi yazıyorsun mssqlemi yazıyorsun bos dosyayamı yazıyorsu n ? bu şekilde soruna cevap alamazsın detay vermen lazım.