Merhabalar,
akadaşlar joomla kurmaya çalışıyorum ama 6 : Yapılandırma ayarına gelince sonrakine tıkladığımda bekleme resmi geliyor ve sonraki adıma geçmiyor bunun nedenini bilen var mı yardım ederseniz sevinirim.
Yazma izinleri filan doğru. Server 2003 kullanıyorum VDS de.
Joomla 2.5 Kurulum hatası.
1
●500