• 28-01-2013, 17:17:37
    #1
    Merhabalar,

    akadaşlar joomla kurmaya çalışıyorum ama 6 : Yapılandırma ayarına gelince sonrakine tıkladığımda bekleme resmi geliyor ve sonraki adıma geçmiyor bunun nedenini bilen var mı yardım ederseniz sevinirim.

    Yazma izinleri filan doğru. Server 2003 kullanıyorum VDS de.
  • 29-01-2013, 00:36:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Joomla'yı Linux işletim sistemli makinelerde cPanel hosting kontrol panel özellikli alanlarda kullanmanızı öneririm. Hatalar kurulumu yapsanız bile bitmeyecektir.