Merhabalar,

akadaşlar joomla kurmaya çalışıyorum ama 6 : Yapılandırma ayarına gelince sonrakine tıkladığımda bekleme resmi geliyor ve sonraki adıma geçmiyor bunun nedenini bilen var mı yardım ederseniz sevinirim.

Yazma izinleri filan doğru. Server 2003 kullanıyorum VDS de.