• 15-01-2013, 15:28:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çalıştığım dosya :

    link.addEventListener(MouseEvent.CLICK,siteyegit);
    function siteyegit (e:MouseEvent) {
    var request : URLRequest = new URLRequest("http://www.google.com");
    navigateToURL(request,'_blank');
    }
    Bunu yapmama rağmen ve alternatif kodlar kullanmama rağmen verdiği hata.
    1086 syntax error expecting semicolon before leftbrace
    Buradaki mantığı anlatacak arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 15-01-2013, 19:02:35
    #2
    subtitle yazan Layer'daki ilk frame'in ActionScript kodunda yazan kodu silmen lazım.
    Buton üstüne yazılması gereken on release kodu frame üzerine yazılmış.

    Silincek Kod:
    Alıntı
    on(release) {
    getURL("http://www.google.com","_blank");
    }
  • 16-01-2013, 17:36:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    verdiğiniz kodda bir hata yok yani çalışr.
    as3 kodunu as2 de çalıştırmaya çalışıyor olabilirsiniz.
    ctrl+shift +F12 ye birlikte basıp açılan formda Flash kısmına geçin.
    Script dilinin as3 olduğundan emin olun.
  • 16-01-2013, 20:36:37
    #4
    efec89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    subtitle yazan Layer'daki ilk frame'in ActionScript kodunda yazan kodu silmen lazım.
    Buton üstüne yazılması gereken on release kodu frame üzerine yazılmış.

    Silincek Kod:
    verdiğin kod as2 kodu as3 çalışmasında çalışmaz arkadaş as3 de çalışıyor. kod dili as3 çünkü
  • 16-01-2013, 21:46:59
    #5
    Arkadaşın ilk mesajda fla dosyası vardı.
    AS3 dü flash ve içerisinde AS2 olan kod vardı, onu silmesini söyledim.
    Sorunu çözüldü dün gece, ilk mesajdan fla dosyasını kaldırdı.
  • 17-01-2013, 00:03:46
    #6
    efec89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın ilk mesajda fla dosyası vardı.
    AS3 dü flash ve içerisinde AS2 olan kod vardı, onu silmesini söyledim.
    Sorunu çözüldü dün gece, ilk mesajdan fla dosyasını kaldırdı.
    öylemi,
    as2-3 kodlama diline bakmamış o zaman, böyle sorunlar çıkıyor zaten