efec89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subtitle yazan Layer'daki ilk frame'in ActionScript kodunda yazan kodu silmen lazım.
Buton üstüne yazılması gereken on release kodu frame üzerine yazılmış.

Silincek Kod:
verdiğin kod as2 kodu as3 çalışmasında çalışmaz arkadaş as3 de çalışıyor. kod dili as3 çünkü