• 02-01-2013, 22:26:36
    #1
    merhaba php de kullanılan parse_str kodunun işini görecek bir kod var mı

    parse_str kodu:http://www.ahmetbozkurt.org/parse_str-fonksiyonu/ burada anlatılmış
  • 03-01-2013, 04:09:19
    #2
    Hocam tam olarak yapmak istediğiniz işlem nedir ? Saat biraz geç oldu kusura bakma anlayamadım. Eğer sadece değişkene atamak ve daha sonra bunları yazdırmak istiyorsanız hemen yardımcı olayım.
  • 03-01-2013, 11:33:28
    #3
    hocam aciliyet işini hallettim.şuan acelesi yok ama öğrenebilirsem iyi olur.

    hocam biz normalde php de a="a1=oktay&a2=r1" diye bir değişken tanımlarlarsak burada a değişkeni bir bütün olarak kabul ediliyor sadecen ama php de parse_str(a) dedikten sonra php kendi otamatik olarak a1 ve a2 olarak iki değişken tanımlıyor. ve a1=oktay a2=r10 yapıyor.

    bir nevi bizim querystring("") ile aldığımız değişkenler gibi.ama o bunu sayfanın urlsinden yapmadan normal bir string den de yapabiliyor

    ben split ler ile bölerek çözdüm ama zahmetli ve hataya açık oluyor
  • 04-01-2013, 01:38:18
    #4
    Asp kapalı bir dil olduğu için php deki fonksiyonlardan çoğu yok hocam. Siz split kullanarak çözmüşsünüz durumu. Başka yolu yok gibi.
  • 04-01-2013, 01:51:37
    #5
    tamam hocam teşekkür ederim