Merhaba,
üyeler arasinda kullanilabilecek olan mesajlasma icin bir bilesen ariyorum (PM).
Sadece admin onayli üyelerin birbirleriyle mesajlasmasini istiyorum.. bu özellige sahip bir bilesen var mi acaba?
Mesajlasma Bileseni
8
●420
- 14-12-2012, 13:13:24Joomla için pm bileşeni uddeim var http://extensions.joomla.org/extensi...ation/pms/3206
- 16-12-2012, 09:30:55Demo admin panelinden baktim da, yetkilendirme olayi cok güzel. Ancak üyeler arasi nasil yetkilerin verildigini göremedim, böyle bir ayar kismi mevcut mu?insiyatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut ise, tam olarak nereden bakabilirim?
Tesekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:30:55 -->-> Daha önceki mesaj 10:28:59 --
Tesekkürler, simdi deneyecegim.spdial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bileseni kurmaya calistigimda su hatayi aliyorum:
SQL error when attempting to save a messageDB-Funktion mit Fehlercode 1146 fehlgeschlagen!
Table 'db444687774.wixbl_uddeim' doesn't exist SQL=INSERT INTO wixbl_uddeim (fromid, toid, toread, message, datum, systemflag, disablereply, systemmessage, totrashoutbox, totrashdateoutbox) VALUES (195, 195, 0, 'Willkommen bei uddeIM! Sie haben uddeIM erfolgreich installiert. Lassen Sie sich diese Nachricht einmal mit den unterschiedlichen Vorlagen anzeigen. Sie können diese im Backend von uddeIM auswählen. uddeIM ist immer noch in Entwicklung. Falls Sie Fehler oder Schwachstellen finden sollten, teilen Sie mir diese bitte mit, so dass wir gemeinsam uddeIM noch besser machen können. Viel Spaß!', 1355644622, 1, 1, 'uddeIM', 1, 1355644622)
SQL =
INSERT INTO #__uddeim (fromid, toid, toread, message, datum, systemflag, disablereply, systemmessage, t
Kurmuyor.. eski versiyonlarini da indirip denedim, kurmadi. Acaba hatam nerede olabilir..
anladım teşekkürler...