• 13-12-2012, 22:59:43
    #1
    Merhaba,

    üyeler arasinda kullanilabilecek olan mesajlasma icin bir bilesen ariyorum (PM).

    Sadece admin onayli üyelerin birbirleriyle mesajlasmasini istiyorum.. bu özellige sahip bir bilesen var mi acaba?
  • 14-12-2012, 13:13:24
    #2
    Joomla için pm bileşeni uddeim var http://extensions.joomla.org/extensi...ation/pms/3206
  • 14-12-2012, 20:11:09
    #3
    admin onaylı kişiler için joomla ACL özelliği ile gerekli yetkilendirme ayarlarını yapabilirsin...
  • 16-12-2012, 09:30:55
    #4
    insiyatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin onaylı kişiler için joomla ACL özelliği ile gerekli yetkilendirme ayarlarını yapabilirsin...
    Demo admin panelinden baktim da, yetkilendirme olayi cok güzel. Ancak üyeler arasi nasil yetkilerin verildigini göremedim, böyle bir ayar kismi mevcut mu?

    Mevcut ise, tam olarak nereden bakabilirim?

    Tesekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:30:55 -->-> Daha önceki mesaj 10:28:59 --

    spdial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Joomla için pm bileşeni uddeim var http://extensions.joomla.org/extensi...ation/pms/3206
    Tesekkürler, simdi deneyecegim.

    Bileseni kurmaya calistigimda su hatayi aliyorum:

    SQL error when attempting to save a messageDB-Funktion mit Fehlercode 1146 fehlgeschlagen!
    Table 'db444687774.wixbl_uddeim' doesn't exist SQL=INSERT INTO wixbl_uddeim (fromid, toid, toread, message, datum, systemflag, disablereply, systemmessage, totrashoutbox, totrashdateoutbox) VALUES (195, 195, 0, 'Willkommen bei uddeIM! Sie haben uddeIM erfolgreich installiert. Lassen Sie sich diese Nachricht einmal mit den unterschiedlichen Vorlagen anzeigen. Sie können diese im Backend von uddeIM auswählen. uddeIM ist immer noch in Entwicklung. Falls Sie Fehler oder Schwachstellen finden sollten, teilen Sie mir diese bitte mit, so dass wir gemeinsam uddeIM noch besser machen können. Viel Spaß!', 1355644622, 1, 1, 'uddeIM', 1, 1355644622)
    SQL =

    INSERT INTO #__uddeim (fromid, toid, toread, message, datum, systemflag, disablereply, systemmessage, t

    Kurmuyor.. eski versiyonlarini da indirip denedim, kurmadi. Acaba hatam nerede olabilir..
  • 16-12-2012, 10:55:36
    #5
    Sorduğunuz tüm soruların cevapları zaten Joomlatr ve CMSTURK gibi sitelerde mevcut. Biraz araştırmayı denemelisiniz.
  • 16-12-2012, 14:16:45
    #6
    Kendim cözdüm.. tesekkürler.
  • 16-12-2012, 15:54:24
    #7
    Çözmenize sevindim, ama mesela siz nasıl bir çözüm arıyorsanız başkaları da arıyor olabilir. Nasıl çözdüğünüzü paylaşırsanız boş bir konudan çok bir çok insanın yararlanacağı bir konu olur. Teşekkürler.
  • 16-12-2012, 18:58:05
    #8
    Yanlis dosyayi indirmisim.
  • 16-12-2012, 22:30:17
    #9
    anladım teşekkürler...