Konu
Mesajlasma Bileseni
13-12-2012, 22:59:43
#1
AYYILDIZ_
Merhaba,
üyeler arasinda kullanilabilecek olan mesajlasma icin bir bilesen ariyorum (PM).
Sadece admin onayli üyelerin birbirleriyle mesajlasmasini istiyorum.. bu özellige sahip bir bilesen var mi acaba?