Merhaba,

üyeler arasinda kullanilabilecek olan mesajlasma icin bir bilesen ariyorum (PM).

Sadece admin onayli üyelerin birbirleriyle mesajlasmasini istiyorum.. bu özellige sahip bir bilesen var mi acaba?