merhaba arkadaşlar bi arkadaşımın sitesini kendi sunucuma taşıdım. fakat sitede admin paneli yok, önceki hosta da yoktu.
www.arelektrikbobinaj.com.tr
site düzgün çalışıyor fakat ftp de administrator klasörü yok hiç.
www.arelektrikbobinaj.com.tr/administrator
administrator klasörü yok yani ftp de. sanırım joomla versiyonu 1.5 . bu versiyonun admin panelini attım fakat yine olmadı. nasıl yapabilirim bunu bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim
Joomla Admin Paneli Yok
9
●1.204
- 06-12-2012, 10:37:12site önceden kuruluydu. sonra hosting şirketi silmiş hostingi. bize 2011 yılına ait bu yedeği yüklediler. site açık fakat admin paneli yok yani yedek eksik alınmış sanırımozturk06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 10:46:21sıfırdan bir joomla paketi kurup veritabanını ve ayarları o pakete entegre etmek çözüm olabilir.gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 10:47:05joomla dan hiç anlamıyorum, başka yolu yokmudur ?ozturk06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2012, 10:58:26Ftp alanına girip CHANGELOG.php dosyasını açıp Joomla sürümünü bulunuz. (1.5.xx yazar)
Joomla sitesine girip sürümünüze ait olan full kurulum dosyalarını indirin. İndirmiş olduğunuz dosyanın içinden administrator klasörünü dizine atın.
Çok eklenti olmadığı için hata vermeyecektir. Ön sayfadaki eklentiyi kurmanız yeterli olur.
Son olarak Joomla sürümünü en son sürüme güncelleyiniz.. - 06-12-2012, 12:40:48dediğiniz gibi aynı versiyonun admin klasörünü atınca oldu, çok teşekkür ederimismailkuzucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birşey daha sorayım bunu en güncel versiyona yükseltmek istiyorum, sitelerden baktım fakat joomlaya yabancı olduğum için pek birşey anlamadım
bana kısaca anlatabilirmisiniz acaba zahmet olmazsa ? - 06-12-2012, 14:16:17Anlatım kısa olur ancak geçiş oldukça zahmetli. Zira en son kararlı sürüm 2.5 e (gerçi 3.x.x de var ancak şuan en çok desteği olan sürüm 2.5) geçiş yapmanız gerekir.
Reklam olarak algılanmazsa, burada geçiş ve geçişte karşılaştığım sorunlar ve çözümlerini anlattım.
Kolay gelsin...