• 06-12-2012, 08:16:42
    #1
    merhaba arkadaşlar bi arkadaşımın sitesini kendi sunucuma taşıdım. fakat sitede admin paneli yok, önceki hosta da yoktu.

    www.arelektrikbobinaj.com.tr

    site düzgün çalışıyor fakat ftp de administrator klasörü yok hiç.

    www.arelektrikbobinaj.com.tr/administrator

    administrator klasörü yok yani ftp de. sanırım joomla versiyonu 1.5 . bu versiyonun admin panelini attım fakat yine olmadı. nasıl yapabilirim bunu bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim
  • 06-12-2012, 10:33:45
    #2
    yardımcı olabilcek yokmu arkadaslar ?
  • 06-12-2012, 10:35:49
    #3
    siteyi nasıl kurdun hazır paketmi?
  • 06-12-2012, 10:37:12
    #4
    ozturk06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteyi nasıl kurdun hazır paketmi?
    site önceden kuruluydu. sonra hosting şirketi silmiş hostingi. bize 2011 yılına ait bu yedeği yüklediler. site açık fakat admin paneli yok yani yedek eksik alınmış sanırım
  • 06-12-2012, 10:46:21
    #5
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site önceden kuruluydu. sonra hosting şirketi silmiş hostingi. bize 2011 yılına ait bu yedeği yüklediler. site açık fakat admin paneli yok yani yedek eksik alınmış sanırım
    sıfırdan bir joomla paketi kurup veritabanını ve ayarları o pakete entegre etmek çözüm olabilir.
  • 06-12-2012, 10:47:05
    #6
    ozturk06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırdan bir joomla paketi kurup veritabanını ve ayarları o pakete entegre etmek çözüm olabilir.
    joomla dan hiç anlamıyorum, başka yolu yokmudur ?
  • 06-12-2012, 10:58:26
    #7
    Ftp alanına girip CHANGELOG.php dosyasını açıp Joomla sürümünü bulunuz. (1.5.xx yazar)

    Joomla sitesine girip sürümünüze ait olan full kurulum dosyalarını indirin. İndirmiş olduğunuz dosyanın içinden administrator klasörünü dizine atın.

    Çok eklenti olmadığı için hata vermeyecektir. Ön sayfadaki eklentiyi kurmanız yeterli olur.

    Son olarak Joomla sürümünü en son sürüme güncelleyiniz..
  • 06-12-2012, 12:40:48
    #8
    ismailkuzucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ftp alanına girip CHANGELOG.php dosyasını açıp Joomla sürümünü bulunuz. (1.5.xx yazar)

    Joomla sitesine girip sürümünüze ait olan full kurulum dosyalarını indirin. İndirmiş olduğunuz dosyanın içinden administrator klasörünü dizine atın.

    Çok eklenti olmadığı için hata vermeyecektir. Ön sayfadaki eklentiyi kurmanız yeterli olur.

    Son olarak Joomla sürümünü en son sürüme güncelleyiniz..
    dediğiniz gibi aynı versiyonun admin klasörünü atınca oldu, çok teşekkür ederim

    birşey daha sorayım bunu en güncel versiyona yükseltmek istiyorum, sitelerden baktım fakat joomlaya yabancı olduğum için pek birşey anlamadım

    bana kısaca anlatabilirmisiniz acaba zahmet olmazsa ?
  • 06-12-2012, 14:16:17
    #9
    Anlatım kısa olur ancak geçiş oldukça zahmetli. Zira en son kararlı sürüm 2.5 e (gerçi 3.x.x de var ancak şuan en çok desteği olan sürüm 2.5) geçiş yapmanız gerekir.

    Reklam olarak algılanmazsa, burada geçiş ve geçişte karşılaştığım sorunlar ve çözümlerini anlattım.

    Kolay gelsin...