Anlatım kısa olur ancak geçiş oldukça zahmetli. Zira en son kararlı sürüm 2.5 e (gerçi 3.x.x de var ancak şuan en çok desteği olan sürüm 2.5) geçiş yapmanız gerekir.

Reklam olarak algılanmazsa, burada geçiş ve geçişte karşılaştığım sorunlar ve çözümlerini anlattım.

Kolay gelsin...