spam uyu :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
spam uyu :)
1
●
544
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
spam uyu :)
14-10-2007, 21:39:15
#1
aponal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
mail kısmına sadece hotmail yahoo mynet msn yazmalarını diğerlerini yazılmamasını nasıl ayarlayacağız 200 üstünde spam uye oldu silmekten yoruldum
15-10-2007, 00:06:48
#2
myload
üyelikleri admin aktiviteli yaparsın.sen onaylarsan olurlar üye
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler