• 14-10-2007, 21:39:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mail kısmına sadece hotmail yahoo mynet msn yazmalarını diğerlerini yazılmamasını nasıl ayarlayacağız 200 üstünde spam uye oldu silmekten yoruldum
  • 15-10-2007, 00:06:48
    #2
    üyelikleri admin aktiviteli yaparsın.sen onaylarsan olurlar üye