Konu
spam uyu :)
14-10-2007, 21:39:15
#1
aponal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
mail kısmına sadece hotmail yahoo mynet msn yazmalarını diğerlerini yazılmamasını nasıl ayarlayacağız 200 üstünde spam uye oldu silmekten yoruldum