OpenERP Kullanan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OpenERP Kullanan var mı ?
0
●
775
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
OpenERP Kullanan var mı ?
27-09-2012, 22:21:18
#1
evgeni
Merhaba arkadaşlar, forumda OpenERP hakkında bilgisi olan var mı acaba ? Herhangi bir sonuç bulamadım çünkü
bazı takıldığım konular mevcut.
http://www.openerp.com/
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler