Konu
OpenERP Kullanan var mı ?
27-09-2012, 22:21:18
#1
evgeni
Merhaba arkadaşlar, forumda OpenERP hakkında bilgisi olan var mı acaba ? Herhangi bir sonuç bulamadım çünkü
bazı takıldığım konular mevcut.
http://www.openerp.com/